30 juni 2009

Myrras första vecka

Våran 1:a vecka har varit ganska så omtumlande då hon har varit
dålig i magen med diarre men oj va duktig honär inte en enda gång
har hon bajsat inne.Hon är ett riktigt litet monster, hon har strimlat
mina byxor genom att hoppa upp o bita tag dessutom är hon väldigt
duktig på piercing mitt öra fick sig en omgång så att det blödde en del.
Så är det någon som vill ha gratis piercing så går det bra att höra av sig.Haa ha
En riktig liten tuffing som skäller på andra hundar vi möter. Lejka har ett
stort tålamod men tycker att Myrra är jobbig ibland o säger ifrån någon gång.
Jag har fått ett UNDERBART litet jävla monster.

2 kommentarer:

  1. Grattis till din fina lilla Krokavalp. Det ska bli roligt att följa era äventyr här i bloggen :)

    Hälsningar Josefin & Krokasmedens Heidi ho

    SvaraRadera
  2. Hmm, jag fick nog mönstervalpen... jag har aldrig haft en enklare valp... de tidigare har varit *censur*.
    Men hon låter helt underbar din lilla. :)
    Mvh
    Carro med Kvasta

    SvaraRadera