25 januari 2010

Det blev värre

Myrra lilla tokan fick tag på min inhalator
med brickanyl o tuggade sönder denna.Så
natten har hon tillbringat på Blå Stjärnan
för observation då dom kan få hjärtklappning
samt kramper. När dom ringde mig i fm. så var
allt bra o jag ska åka o hämta henne snart.
Myrra var överlycklig när jag kom o hämtade
henne hoppade till och med in i bilen väldigt villigt
vilket hon inte brukar göra annars.Jag vill hem.
Hon mår bra o det ska inte vara någon fara längre.
Hela kvällen har Myrra varit ganska dämpad,det blev
tydligen en pärs för henne men för övrigt är hon som vanligt.
Nu är meningen att hon ska vila i 7 dagar, hur det ska gå.
Låter mest som ett stort skämt men vi får göra så gott det går.
Voff

1 kommentar:

  1. Sicken tokfia, vilka grejer hon hittar på. Skönt att det gick bra :)
    Kram på er!

    SvaraRadera