16 augusti 2010

Kennelläger

Myrra o jag




Melker

Myrras halvbror





Veronica o Melker






Madde o Kevin








Veronica









Eva o Jippi





Kevin

Myrras kullbror




Har varit på kennelläger på Kosta skjutfält
en f.d militärförläggning med helt otroliga
marker runt omkring.Skogar som jag gärna
skulle vilja ha här hemma. Det har varit en
härlig vecka med träning hela dagarna.Frukost
kl 6.30 sen träning fram till lunch 11.30 träning
igen fram till 16.30 då det var middag.Det var
spår, uppletande o lydnad varje dag o vi var
uppdelade i olika grupper o jag var alltså med
i spårgruppen som var uppdelad på 2 olika grupper.
I min grupp var det Arne, Veronica, Eva, Madeleine
o jag en toppen grupp vi trivdes väldigt bra tillsammans
o hade roligt ihop.På kvällarna umgicks de flesta av
deltagarna. Vi var c:a ett 40 tal förare med hundar.























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar